loading...
ورزشی
امیر حسین عالیشاه بازدید : 4 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

مديرعامل باشگاه پرسپوليس پس از تبرئه علي دايي گفت: سرمربي تيم ما تبرئه شد چون به سپاهاني‌ها اتهامي نزده بود.

محمد رويانيان در خصوص تبرئه علي دايي از سوي کميته استيناف اظهار داشت: خوشبختانه پس از جلسه و گفتمان بسيار خوب امروز خيلي از ابهامات در جلسه‌اي با کميته استيناف برطرف شد و جا دارد به شجاعت و درايت کميته استيناف که همه حرف‌ها را گوش کرد و به دنبال حق بود تبريک ويژه بگويم.

به گزارش فارس، وي افزود: فارغ از هرگونه مسائل به نظرم چون دايي به سپاهاني‌ها اتهامي نزده بود، تبرئه شد و اي کاش اين جلسه سه‌جانبه خيلي زودتر برگزار مي‌شد تا اين مسائل حل و فصل مي‌شد. خيلي خوشحالم که صحبت‌هاي دايي را شنيدند و اميدوارم در کميته استيناف هميشه اين روند ادامه‌دار باشد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پايان خاطرنشان کرد: به صالحي اطمينان مي‌دهم دغدغه‌هاي ايشان را هم رعايت کنيم. کميته استيناف دنبال آرامش است و ما هم به دنبال کم کردن تنش‌ها و حفظ حرمت‌ها هستيم و اطمينان خاطر مي‌دهيم که اين اتفاق خواهد افتاد. مسئله‌اي که همه ما به او اطمينان داريم يعني آرامش و دوري از هرگونه تنش‌ در فوتبال ايران. البته من همين جا هم اميدوارم که بچه‌هاي ما با يک بازي خوب مقابل سايپا بتوانند روز خوبي را پشت سر بگذارند.

امیر حسین عالیشاه بازدید : 1 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

آرين روبن، ستاره هلندي بايرن مونيخ، معتقد است توپ طلاي امسال، بايد به کريس رونالدو، ستاره رئال برسد، نه فرانک ريبري، هم تيمي فرانسوي اش.

 ريبري کمک کرد تا بايرن فصل گذشته با يک سه گانه تاريخي برسد و اين فصل هم زير نظر گوارديولا نمايش هاي بسيار خوبي ارائه داد؛ به همين دليل، در کنار مسي و رونالدو، يکي از گزينه هاي اصلي کسب توپ طلاي امسال است.

با اين وجود، روبن که سال قبل در نيمه نهايي چمپيونزليگ مقابل رئال يک درگيري هم با ريبري داشت، معتقد است که به دليل نمايش هاي خوب رونالدو در رئال و تيم ملي پرتغال، توپ طلا حق اين ستاره پرتغالي است.

به گزارش گل، او به نشريه هلندي فوتبال اينترنشنال گفت:" من هرگز به توپ طلا فکر نکردم. حتي زماني که در فهرست 23 نفره بودم.

هميشه همان بازيکنان قبلي در فهرست نهايي قرار مي گيرند؛ مسي، رونالدو و حالا ريبري در کنار اين دو است که فکر مي کنم کامل استحقاقش را دارد.

اما اين يک جايزه فردي است و فکر مي کنم به رونالدو داده شود زيرا شايستگي اش را دارد."

برنده توپ طلاي سال 2013، روز 13 ژانويه آينده (23 دي)، در زوريخ معرفي خواهد شد.

امیر حسین عالیشاه بازدید : 1 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

حذف چلسي و صعود منچسترسيتي به نيمه‌نهايي

تيم فوتبال چلسي سه شنبه در مرحله يک چهارم پاياني جام حذفي انگليس با نتيجه دو بر يک برابر ميزبان خود ساندرلند شکست خورد و از صعود به مرحله نيمه پاياني اين رقابتها بازماند.

در اين ديدار لي کاترمول بازيکن ساندرلند در دقيقه 46 به اشتباه براي چلسي گلزني کرد و گلهاي ساندرلند را نيز فابيو بوريني در دقيقه 88 و سونگ يونگ کي در دقيقه 118 به ثمر رساندند.
به گزارش خبرگزاري رويترز از لندن ، در ديگر ديدار اين مرحله نيز تيم فوتبال منچسترسيتي با نتيجه سه بر يک برابر ميزبان خود لسترسيتي تيم دسته اولي ليگ انگليس به پيروزي رسيد و به مرحله نيمه پاياني اين رقابتها صعود کرد.
در اين ديدار الکساندر کولاروف در دقيقه هشت و ادين ژکو در دقايق 41 و 53 براي منچسترسيتي گلزني کردند و تک گل لسترسيتي را نيز لويد داير در دقيقه 77 به ثمر رساند.
دو تيم ديگر مرحله نيمه پاياني جام حذفي انگليس روز چهارشنبه با ديدار تيمهاي استوک سيتي با منچستريونايتد و تاتنهام هاتسپر با وستهام يونايتد مشخص خواهد شد.

امیر حسین عالیشاه بازدید : 1 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (2)

شرايط و قيمت خريد بليت‌هاي جام‌جهاني

هواداران فوتبال ايران مي‌توانند بليت‌هاي جام جهاني را به قيمت‌هاي 90، 135 و 180 دلار با مراجعه به سايت فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) خريداري کنند.

قيمت بليت‌هاي جام جهاني فوتبال در سال 2014 به ترتيب 90، 135و 180 دلار اعلام شده که هواداران فوتبال در همه جاي دنيا مي‌توانند با مراجعه به سايت فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) بليت بازي‌هاي مورد نظر خود را خريداري کنند. شرط‌ اصلي خريد اينترنتي بليت‌هاي جام جهاني دارا بودن کارت اعتباري بين‌المللي (Credit card) است.


* 75 بليت رايگان
فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا) تعداد 75 قطعه بليت بازي‌هاي ايران در جام جهاني را به صورت رايگان در اختيار فدراسيون فوتبال ايران قرار داده تا به هر صورت که صلاح مي‌داند مورد استفاده قرار دهد. به جز اين تعداد، هيچ بليت رايگان ديگري به ايران داده نمي‌شود.

* 700 بليت با تخفيف ، سهم ايران
فيفا به کشورهاي صعود کرده به جام جهاني، 700 قطعه بليت با تخفيف 10 درصد داده است تا با فروش آن به قيمت اصلي کمي درآمدزايي داشته باشند. فدراسيون فوتبال که اين بليت‌ها را تحويل خواهد گرفت، برنامه خاصي براي اين بليت‌ها دارد. جامعه فوتبال، باشگاه‌ها، هيات‌هاي استاني، مربياني که از سوي فدراسيون به جام جهاني اعزام مي‌شوند تا از نکات آموزشي آن استفاده کنند و افراد ديگري از جامعه فوتبال – به صلاحديد فدراسيون – از اين 700 بليت بهره خواهند برد.

* هيچ بليتي به آژانس‌هاي مسافرتي داده نشده است
فدراسيون فوتبال ايران اعلام کرده که از بين بليت‌هاي اعطايي فيفا و 700 بليت تخفيف دار، هيچ بليتي به آژانس‌هاي مسافرتي و تورهاي گردشگري داده نشده و صرفا در اختيار فدراسيون است.

* سهم هواداران هر تيم در جام جهاني هشت درصد صندلي‌هاي ورزشگاه است
در بازي‌هاي جام جهاني هواداران هر يک از دو تيم مي‌توانند هشت درصد بليت‌هاي آن بازي را خريداري کنند. مقدار کمي سهم ميزبان است و 80 درصد باقي مانده به صورت آزاد فروخته مي‌شود.
ظرفيت ورزشگاه‌هاي جام جهاني 45 تا 65 هزار نفر است و تورهاي گردشگري و آژانس‌هاي مسافرتي تنها مي‌توانند از اين طريق بليت خريداري کنند. 
هواداران فوتبال در ايران براي خريد بليت‌هاي فوتبال مي‌توانند به سايت اينترنتي فيفا مراجعه کنند ، ولي خريد بليت نيازمند داشتن کارت اعتباري بين‌المللي (Credit card) است.
با توجه به مشکلاتي که در اين زمينه در ايران وجود دارد فدراسيون فوتبال ايران با ارسال نامه‌اي به فيفا درخواست کرده که راه حل آسان‌تري براي خريد بليت پيش‌روي ايراني‌ها بگذارد.

امیر حسین عالیشاه بازدید : 3 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (2)

صعود بارسلونا و حذف مالاگا از کوپا دل ري

بارسلونا با برتري پر گل برابر کارتانخا در مجموع دو ديدار رفت و برگشت به مرحله بعد کوپا دل ري اسپانيا صعود کرد.

دور برگشت رقابت‌هاي جام حذفي اسپانيا کوپا دل ري شب گذشته (سه شنبه) با برگزاري پنج ديدار پيگيري شد که در مهم‌ترين بازي بارسلونا موفق شد با برتري سه بر صفر برابر کارتاخنا و در مجموع با نتيجه‌ هفت بر يک راهي مرحله بعد شود.

براي آبي اناري‌ها در اين ديدار پدرو (31)، کريستين تيو (68) و نيمار (88) گلزني کردند تا بارسلونا با برتري هفت بر يک در مجموع دو ديدار به مرحله بعد صعود کند.

در ديگر ديدار مهم اوساسونا و مالاگا به مصاف هم رفتند که اين ديدار با تساوي يک بر يک به پايان رسيد تا دو تيم در مجموع دو ديدار چهار بر چهار مساوي شوند، اما اوساسونا به دليل گل زده در خانه حريف به مرحله بعد صعود کرد.

** تابلوي نتايج (مجموع رفت و برگشت):

* ويارئال 3 – الچه 2

* ختافه 5 – جيرونا 2

* لوانته 4 – رکرتيو 1

* اوساسونا 4 – مالاگا 4 (اوساسونا به دليل گل زده در خانه حريف صعود کرد.)

* بارسلونا 7 – کارتاخنا 1

* آل کورکون 2 – گرانادا 0

 

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین بازیکن بعد از مسی کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 1,560