loading...
ورزشی
امیر حسین عالیشاه بازدید : 0 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

هافبک نيجريه معتقد است اين تيم با برتري برابر ايران و بوسني و يک تساوي برابر نيجريه با 7 امتياز راهي مرحله بعد جام جهاني خواهند شد.

ان اوبي‌ميکل، هافبک دفاعي تيم ملي فوتبال نيجريه که چند سالي است در چلسي توپ مي زند توانست در سال 2013 به عنوان مرد سال فوتبال اين کشور بالاتر از وينسنت انياما و امانوئل امنيکه قرار گيرد. او که جام جهاني 2010 را به دليل مصدوميت از دست داده، اميدوار است بتواند در جام جهاني 2014 همراه کشورش از گروه خود به مرحله بعد صعود کند.

به گزارش ايسنا، اوبي ميکل‌ درباره انتخاب به عنوان مرد سال فوتبال نيجربه گفت: از اينکه هواداران من را انتخاب کردند به خودم مي‌بالم. خيلي خوشحال هستم و از اينکه حمايت هواداران را حس مي‌کنم افتخار مي کنم.

اوبي‌ميکل در سال 2013 به افتخارات زيادي دست يافت. قهرماني با کشورش در جام ملت‌هاي آفريقا، زدن اولين گلش براي چلسي پس از 8 سال بازي در اين تيم و سپس صعود به جام جهاني 2014 که افتخارات اين بازيکن را در اين سال تکميل کرد.

اوبي‌ميکل در پاسخ به اين سوال که کدام‌يک از افتخارات سال 2013 را بيشتر براي خود ارزشمند مي‌داند، گفت: هر 3 افتخارات بزرگي بودند اما اگر قرار باشد تنها يکي از آنها را انتخاب کنم، قهرماني در جام ملت‌هاي آفريقا را انتخاب مي کنم، زيرا 20 سال بود که منتظر اين قهرماني بوديم و سال‌ها براي رسيدن به آن انتظار کشيديم. هيچکس انتظار نداشت تيم ما در آن سال به قهرماني برسد اما ما به خود اعتقاد داشتيم و با توجه به اين که مربي خوبي در کنارمان بود توانستيم به قهرماني برسيم.

هافبک نيجريه در ادامه درباره حضور در جام جهاني 2014 گفت:‌ حضور در جام جهاني و رقابت با بازيکنان بزرگي نظير ليونل مسي و سرخيو آگرو رقابت مهمي براي ما محسوب مي شود. اگر بتوانيم بازي خوبي برابر آرژانتين انجام دهيم و به يک تساوي برسيم، مي توانيم با دو پيروزي برابر ايران و بوسني با 7 امتياز به مرحله بعد جام جهاني راه يابيم.

نيجربه در اولين ديدار خود در جام جهاني 2014 در کوريتيبا با ايران بازي مي‌کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما بهترین بازیکن بعد از مسی کیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 8
  • بازدید کلی : 1,539